La nota de premsa de Ficomic:
Les entrades del XXII Saló del Manga de Barcelona pel diumenge 30 d’octubre s’han exhaurit. D’aquesta manera, ja no queden entrades ni pel dissabte 29 ni pel diumenge 30. Preguem que les persones que no tinguin entrades no vinguin al Saló del Manga ni el dissabte 29 ni el diumenge 30 perquè les taquilles estaran tancades aquests dos dies. Les taquilles estaran obertes el dilluns 31 i el dimarts dia 1 per vendre les entrades corresponents a aquests dos dies.Informem que continua la venda anticipada d’entrades pel dilluns 31 i el dimarts 1 de novembre, així com d’abonaments pels quatre dies del certamen. La venda anticipada d’entrades es va iniciar el passat 11 de juliol a través del web www.ficomic.com i ha estat difosa i publicitada a través dels mitjans de comunicació i xarxes socials.
La nota esta en catalan. Ahora a traduzco al Español.
Las entradas del XXII Salón del Manga de Barcelona para el domingo 30 de octubre se han agotado. Asi que ya no quedan ni para el dia sábado 29 ni para domingo 30. Rogamos que las personas que no tengan entradas no vengan al salon ni el sabado 29 ni el domingo 30 ya que las taquillas estarán cerradas estos dos dias. Las taqullas estaran abiertas el lunes 31 y el martes 1 de Noviembre para vender las entradas de los dos dias correspondientes.
Informamos que la continua la venta anticipada de entradas para el lunes 31 y el martes 1 de noviembre, asi como los abonos para los cuatro dias del certamen. La venta anticipada de entradas se inicio el pasado 11 de julio a traves de la web www.ficomic.com y su difusion se realizó por medios de comunicacion y redes sociales.
Asi pues parece que el evente barcelones esta "muriendo de exito".
0 comentarios:
Publicar un comentario